APARTAMENTY Z WIDOKIEM

Luksusowe apartamenty z jacuzzi i sauną położone w centrum Mrągowa na Mazurach z widokiem na jezioro. Pozwól sobie na odrobinę luksusu pośród wspaniałej natury.

O nas

Projekt Apartamenty Z Widokiem Na Mazury to połączenie pasji do podróżowania z kilkunastoletnim doświadczeniem na rynku nieruchomości. Pomysł na Apartamenty Z Widokiem Na Mazury narodził się wiele lat temu podczas naszych licznych podróży po Azji. Przez wiele lat mieszkania w Chinach mieliśmy okazję zwiedzić kilkadziesiąt krajów i poznać ludzi z całego świata. Podczas naszych podróży sypialiśmy zarówno w 5-gwiazdkowych hotelach, kąpaliśmy się w basenach na 50-tym piętrze budynku z widokiem na Petronas Towers w Kuala Lumpur, ale także zdarzało nam budzić się w drewnianych domkach na plaży na filipińskiej wyspie Coron nad lazurowym Morzem Południowochińskim. A im dłużej podróżowaliśmy, tym bardziej tęskniliśmy za domem i docenialiśmy nasze piękne Mazury. W końcu zdecydowaliśmy się porzucić pracę w chińskiej korporacji i stworzyć luksusowe apartamenty na Mazurach w naszym rodzinnym mieście – Mrągowie.

Tworząc Apartamenty Z Widokiem Na Mazury połączyliśmy siłę dwóch rodzin – ponad 15-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości z wieloletnim doświadczeniem w wynajmie krótko- i długo-terminowym oraz ogromną pasją do podróży, miłością do ludzi, rodzimej kultury i pięknych miejsc. Każdy z apartamentów znajduje się w budynku projektowanym przez nas we współpracy z najlepszymi specjalistami z całej Polski. Nasze apartamenty są zlokalizowane w najpiękniejszych miejscach w Mrągowie i od początku były projektowane pod najem krótkoterminowy, dzięki czemu znajdą u nas Państwo wszystko to, czego potrzeba podczas pobytu na Mazurach –  bezpośredni widok i dojście do jeziora, atrakcyjna lokalizacja w centrum Mrągowa, nowoczesne wyposażenie i infrastruktura oraz profesjonalna obsługa naszych Gości.

Oferujemy Państwu noclegi na Mazurach z widokiem na jezioro dla ponad 50 Gości. Nasze luksusowe apartamenty nad jeziorem położone są w centrum Mrągowa. W naszych luksusowych apartamentach na Mazurach znajdą Państwo nie tylko komfortowe pokoje z widokiem na jezioro i przestronne salony z tarasami, ale także w pełni wyposażone kuchnie, duże łazienki oraz dostęp do sauny i jacuzzi.

Apartamenty Z Widokiem Na Mazury charakteryzuje wysoki standard i jakość, a cała przestrzeń została zaprojektowana zarówno pod potrzeby rodzin z dziećmi, grup przyjaciół, jak i par. Wnętrza apartamentów są zaaranżowane w nowoczesnym stylu z elementami glamour, a całość utrzymana jest w jasnej, naturalnej kolorystyce. Przy projektowaniu zdecydowaliśmy się na otwarcie budynków na jezioro, dlatego każdy z naszych apartamentów posiada przepiękny widok na mazurski krajobraz i bezpośrednie dojście do wody. Jednocześnie nasze apartamenty wyróżnia położenie w ścisłym centrum Mrągowa, dzięki czemu nasi Goście posiadają wygodny dostęp do wszelkich mazurskich atrakcji.

Marka Apartamenty Z Widokiem Na Mazury powstała w odpowiedzi na wieloletnie poszukiwania stylu i komfortu na rynku najmu krótkoterminowego na Mazurach. Cenimy sobie wygodę, elegancję oraz nowoczesność, dlatego tworząc Apartamenty Z Widokiem Na Mazury wykorzystaliśmy najwyższej jakości materiały oraz najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Budując Apartamenty Z Widokiem Na Mazury chcieliśmy stworzyć miejsce ponadczasowe, takie, które za kilkanaście lat nadal będzie wyróżniać się na mapie Mazur. W naszych budynkach zastosowaliśmy ponad 5-metrowe okna, przestronne tarasy i szklane barierki, a także profesjonalne wyposażenie, nowoczesne jacuzzi i saunę oraz pięknie zaaranżowane ogrody, dzięki czemu nasi Goście mogą w komfortowy sposób cieszyć się urokami Mazur.

Apartamenty Z Widokiem Na Mazury to doskonały wybór dla osób chcących odpocząć od miejskiego zgiełku. Apartamenty Z Widokiem Na Mazury to idealna oferta dla Gości, pragnących wypocząć, rezerwując nocleg na Mazurach nad jeziorem, w okolicy, która zapewnia dodatkowe atrakcje na Mazurach.

Luksusowe noclegi na Mazurach z widokiem na jezioro

Apartamenty

Wychodzimy z założenia, że spędzają Państwo w naszych wnętrzach swoje bezcenne chwile, dlatego stworzyliśmy miejsce nie tylko niezwykle piękne, ale także komfortowe. Do Państwa dyspozycji oddajemy 9 przestronnych apartamentów w centrum Mrągowa z bezpośrednim widokiem na jezioro. Apartamenty znajdują się w 3 lokalizacjach.

Dysponujemy dużą bazą noclegową, która jest w stanie ugościć ponad 50 osób.

Jezioro Czos

Do Państwa dyspozycji oddajemy cztery nowoczesne apartamenty: 8-osobowy, 6-osobowy, 4-osobowy oraz 2-osobowy. Istnieje możliwość łączenia apartamentów i ich konfiguracji, dzięki czemu jesteśmy w stanie przyjąć grupy nawet 24-osobowe. Dostęp do sauny i jacuzzi w cenie pobytu. Apartamenty znajdują się na samodzielnej działce przy samym jeziorze z pięknym ogrodem. Do dyspozycji Gości garaże oraz miejsca parkingowe.

Jezioro Juno

Do Państwa dyspozycji oddajemy luksusowy apartament 6-osobowy z widokiem na jezioro Juno oraz bezpośrednim dojściem do plaży z pięknym pomostem. W apartamencie znajduje się przestronny salon z kuchnią i jadalnią, 2 komfortowe sypialnie, łazienka oraz duży taras z widokiem na panoramę jeziora. Apartament został zaaranżowany w nowoczesnym stylu z elementami glamour. Do dyspozycji Gości miejsce parkingowe.

Jezioro Magistrackie

Do Państwa dyspozycji oddajemy cztery nowoczesne apartamenty: dwa apartamenty 6-osobowe oraz dwa apartamenty 4-osobowe. Apartamenty znajdują się w ścisłym centrum Mrągowa nad jeziorem Magistrackim i posiadają bezpośredni widok na jezioro. Istnieje możliwość łączenia apartamentów i ich konfiguracji, dzięki czemu jesteśmy w stanie przyjąć grupy nawet 20-osobowe. Dostęp do sauny w cenie pobytu.